niedziela, 13 stycznia 2013

I po wolnym

Jeszcze tylko jutro wolne ( L4) i we wtorek powrot do pracy . Masakra ... Nie mam ochoty tam wracac .  Prowadze te punkty piaty rok a juz zdazyly mi tak obrzydnac. Niby praca nie jest zla , ma sie obowiazki jak w kazdej innej ale cos jest nie tak. Napewno płaca - te smieszne kwoty ktore nam zostaja po oplaceniu wszystkiego . Chyba ze ktos zatrudnia ludzi na smieciowe umowy ( co mnie nie dziwi bo sama tak mialam dopoki nie odwiedzil mnie Pan z inspekcji pracy ) lub siedzi caly czas sam ( to mnie akurat dziwi ja bym tak dlugo nie wytrzymala robic po 12 godz dziennie 7 dni w tyg ) . Poza tym nie mozna zamknac nawet na chwile ( na pojscie do banku zeby im wplacic utarg masz 15 min !!) No i wszystko musi byc zrobione na JUZ . Ach szkoda slow normalnie. Ogolnie szczerze odradzam - naprawde - jak chcesz miec normalne zycie omijaj ta firme z daleka . We wtorek czeka mnie rozmowa z menadzerem - zobaczymy czym sprobuje mi zamydlic oczy tym razem. ..
A tak na marginesie to nie ma tutaj nikogo kto prowadzi takie punkty?? Naprawde nic nie macie do dodania???

5 komentarzy:

  1. Witam, również prowadzę salonik K, mam parę pytań, można prosić o jakiś adres mailowy do Pana?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Pewnie- mag29pl@wp.pl
      Pozdrawiam
      PS. Jestem kobietą ;))

      Usuń
    2. Wysłałem pytanie :)

      Usuń
  2. Z chęcią dołączę się do dyskusji.
    Sama mam ogromne problemy z ta firma...;/ chociaż byłam tylko współpracownikiem Partnera...;/

    Nawiasem mówiąc od początku stycznia jestem jednym kłębkiem nerwów, w tej chwili na zwolnieniu lekarskim w domu... Czy na powyższego maila mogę Pani opisać mój problem??

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Zapraszam - spróbuję pomóc :) Czekam na maila od Pani :)

      Usuń