sobota, 12 stycznia 2013

Na dobry (?) początek


Witam !
Witam wszystkich którzy trafili na mojego bloga :)
Na początek trochę o mnie i o tym o czym będzie ten blog .
Może krótko -  kobieta , mieszkam w małej miejscowości , wolna- nie :), praca - tak :) 
No właśnie - PRACA !! Tak o tym będę pisać .......A dlaczego?-  dlatego że napewno przyłączy się do mnie troszkę ludzi :) Dobra - pracuje w firmie -  nazwę ją- prowadzę dla nich salonik prasowy ( niejeden ) i tutaj już Ci co mają wiedzieć to już  wiedzą o jaką firmę chodzi - chciałabym opisywać w tym miejscu problemy jakie dotyczą ludzi w podobnej do mnie sytuacji :) Szukałam w internecie - ale ciężko jest znaleźć jedno konkretne miejsce gdzie można by podyskutować na ten temat - więc oto jestem i serdecznie zapraszam !! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz